Morčátka - přírodovědně-chovatelský

Zábavně laděný přírodovědně chovatelský kroužek pro mladší děti. Péče o zvířátka na Spř - nakrmení apod. Seznámení s ději naší přírody, na podzim např. správně nakrmíme ježky,v zimě si vyrobíme tukové krmítko pro ptáky a odlejeme stopu,na jaře se naučíme poznávat jarní rostliny a mnoho dalšího. Jednoduché kreativní činnosti - Vánoce,velikonoce.Pracovní listy,soutěže, deskové hry,pexesa,filmy.Mazlení se zvířátky.

Základní informace

Kód

252605

Název

Morčátka - přírodovědně-chovatelský

Místo konání

Středisko PŘÍRODOVĚDCŮ - Ostrava-Poruba

Hlavní vedoucí

Zuzana Čerkovská

Kontakt

599 527 321

Věková skupina

5-12 let

Vybavení na akci

přezutí

Datum zahájení

15.09.2025

Datum ukončení

12.06.2026

Dny konání

ČT 15:30-17:30

Volná místa

Volno


Rok

1 900 Kč


Přihlásit online Zpět

Cookies


Cookies jsou malé datové soubory, které internetové stránky ukládají na Váš počítač nebo mobilní zařízení v okamžiku, kdy si tyto stránky začnete prohlížet. Tyto soubory jsou při návratu na webovou stránku pomocí prohlížeče odeslány zpět na servery. S pomocí cookies má webová stránka informace o předchozích aktivitách uživatelů.

Pomocí vašeho prohlížeče můžete spravovat vaše cookies. Vždy máte možnost již uložené cookies smazat. Dále v závislosti na vašem prohlížeči je možné omezit využívání cookies pro konkrétní webovou stránku, omezit jejich ukládání či nastavit nucené smazání všech cookies po uzavření prohlížeče.


Technické

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Z tohoto důvodu nepožadujeme Váš souhlas s jejich využitím. Technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány.

Statistické

Statistické cookies umožňují měření výkonu našeho webu. Jejich pomocí určujeme počet návštěv a zdroje návštěv našich internetových stránek. Pokud vypnete používání statistických cookies ve vztahu k Vaší návštěvě, ztrácíme možnost analýzy výkonu a optimalizace.

Marketingové

Marketingové cookies se používají ke sledování návštěvníků na různých webech. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou relevantní a poutavé pro jednotlivého uživatele, a tedy cennější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.